Як збільшити прибуток та бути корисним суспільству?
Облаштовуючи об'єкт, де підприємець буде вести діяльність, надавати послуги чи продавати товари, варто поставити питання: чи для всіх потенційних клієнтів заклад буде комфортним та зручним?
Від 27% до 55% відвідувачів з числа маломобільних груп населення, а саме:
- люди з інвалідністю;
- батьки з малими дітьми;
- особи з тимчасовими травмами;
- літні люди та ін.
Навіть людина з валізою, яка бажає почекати на потяг у закладі, має обмежений вибір закладів.
Через не облаштованість закладу можна втратити біля 50% відвідувачів.
Впровадження культури інклюзивності у закладах відбувається на основі норм, прийнятих у ДНБ (державних будівельних нормах) В.2.2-40:2018. Безперешкодний доступ до закладів для кожного – головне призначення цього документу. І саме за цими нормами громадська організація Доступно.UA https://dostupno.ua/ допомагає бізнесу стати доступнішим для кожного відвідувача:
· на відповідність діючому законодавству перевірено більше 1000 об'єктів;
· рекомендації по доступності надано більше ніж 200 бізнесам;
· розроблено унікальні для України алгоритми та методи перевірки.
Всі, хто активно підтримує ідею інклюзивності та відкритості, вже зробили крок назустріч новим потенційним клієнтам та отримали:
· детальні звіти та рекомендації щодо облаштування простору у закладі;
· альтернативні варіанти, якими можна облаштувати приміщення з мінімальними втратами для бізнесу та максимальною користю для людей;
· загальні політики-рекомендації для мереж об'єктів – дозволяють зробити доступними всі об'єкти мережі по Україні.
ФОТО 2
Ще одна приємна новина в тому, що заклад, який відповідає критеріям доступності, потрапляє на Мапу доступності: https://map.dostupno.ua/map/. Щодня її переглядають сотні потенційних відвідувачів з маломобільної групи населення. Тренд інклюзивності в Україні – не про гарні слова, а про дії, які відкриють двері для кожного!
Нет комментариев. Ваш будет первым!